Veelgestelde vragen

Alles over bestellen

Bestellingen leveren we binnen 1-3 werkdagen.  Heb je binnen 5 werkdagen nog steeds je bestelling niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Verzendingen naar België hebben een iets langere levertijd.

Zodra je de order betaald hebt, kun je de bestelling niet meer wijzigen.

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL of GLS, ontvang je een e-mail met een track&trace-code. Je kunt dan de bestelling volgen via de website van PostNL of GLS.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven.

Alles over betalen

Indien je een zakelijk account hebt, kun je ook achteraf betalen via AfterPay voor bedrijven. Let op dat je bij het factuuradres geen postbusnummer invult maar het vestigingsadres dat gekoppeld is aan jouw KvK-nummer.

Assortiment

De allergeenvrije merkartikelenlijsten geven wij al enige tijd niet meer uit. De informatie uit deze lijsten worden nu gegeven in de ‘Kies Ik Gezond?’-app. De nieuwe ingrediëntenchecker in deze app helpt je kiezen om te letten op allergieën. Je vindt de informatie via via deze link . Daar kun je ook direct de gratis app downloaden.