Veelgestelde vragen

Alles over bestellen

Bestellingen leveren we binnen 1-3 werkdagen.  Heb je binnen 5 werkdagen nog steeds je bestelling niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Verzendingen naar België hebben een iets langere levertijd.

Zodra je de order betaald hebt, kun je de bestelling niet meer wijzigen.

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, ontvang je een e-mail met een track&trace-code. Je kunt dan de bestelling volgen via de website van PostNL.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven.

Alles over betalen

Betalen op rekening bij het Voedingscentrum is niet mogelijk. Bedrijven met een zakelijk account kunnen wel achteraf betalen met factuur via Riverty of Billink.  Heb je een zakelijk account let dan op dat je bij het factuuradres geen postbusnummer invult maar het vestigingsadres dat gekoppeld is aan het KvK-nummer van jouw organisatie.

Assortiment

De allergeenvrije merkartikelenlijsten geven wij al enige tijd niet meer uit. De informatie uit deze lijsten worden nu gegeven in de ‘Kies Ik Gezond?’-app. De nieuwe ingrediëntenchecker in deze app helpt je kiezen om te letten op allergieën.

Het is niet toegestaan om zonder schriftelijke toestemming informatie, teksten, beeldmateriaal et cetera openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken anders dan voor persoonlijk en niet-commercieel gebruik. Lees hier meer over het gebruik van ons tekst- en beeldmateriaal.