Heb je een klacht?

Is het artikel beschadigd geleverd of ben je niet tevreden? Het indienen van een klachten kan schriftelijk, per e-mail, via onderstaand formulier en telefonisch. Je krijgt binnen 4 werkdagen een reactie.

De klantenservice is bereikbaar op het volgende nummer: 070 – 306 88 60 (bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09.00 tot 12.00 uur). Informatie over onze klachtenprocedure kun je terugvinden in artikel 15 van onze algemene voorwaarden. In verband met preventieve maatregelen die we nemen rondom het coronavirus voor de gezondheid van onze medewerkers zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar. Via de mail kun je ons gewoon bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Via onderstaand formulier kun je een klacht doorgeven.

Algemene klachten over voeding, apps e.d.

Heb je een algemene klacht over voeding of over onze apps? Kijk dan op onze contactpagina.

 

Klachtenformulier

1Omschrijving klacht
2Persoonlijke gegevens